Top model Sverige;)

Tjoosan ;) sitter framför teven och kollar på top model sverige som jag spelat in eftersom jag har tränat:)

Tävlingen jag är med i på nrj där man kan vinna 2 biljetter till one direction. Den går ut på att man ska motivera varför just jag ska få träffa dem och för att kunna vinna så måste man lyssna på nrj där de läser upp 3 namn som anmält sig och den som ringer upp först vinner två biljetter. Alltså helt seriöst jag sitter och skakar varje gång de ska läsa upp 3 namn och tänker hoppas mitt namn hoppas mitt namn osv. Men det är inte jätte stor chans att man vinner men kan ändå inte sluta lyssna tänk tänk om de skulle säga linn yngvesson då skulle jag skrikit så att jag blev hes hahaha:) ajja ni orkar säkert inte läsa mer nu om hur galen jag är i one direction hih ;)

Min dag har bestått av skola där vi skulle åka skridskor på dammen på gympan mm jätte kul nej men jag ellen,ida och moa fick gå 4 varv i slingan ist hade seriöst ingen känsel kvar i benen efter det shiit vad kallt det är;( efter skolan följde ebba med mig hem och vi skulle öva på engelskan men så blev det ju självklart inte vem orkar plugga lixom ?:o skojja bara men det blev att vi glömde bort det och satte oss och kollade på mean girls ist;)
Sen var det konfa var inte så kul idag pratade bara bla bla bla bla armen;)

Nu sitter jag som sagt och kollar på top model sverige med en liten kvällsfika ;) ska dra mig nu loove yaa;)
//Linnssyy<3

Bilder: fikan och lite random saker jag hade lust att ta kort på hahaha;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3140295/images/2012/pic_188320687.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3140295/images/2012/pic_188320795.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3140295/images/2012/pic_188320801.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3140295/images/2012/pic_188320802.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0