Söööndaaaggg och månndaaag imon :((

Ooh varför ska helgen gå så fort för? Hatar det :( sitter iaf just nu och lyssnar på musik det är faktiskt inte one direction den här gången känner att jag måste uppdatera lite ny musik oxå ;)
Igår hann jag inte blogga spelade match och städade mitt rum och sen kom Bästa Ellen <33 hon sov sedan hos mig myyysigt! Vi kollade lite på teve åt lite gott och pratade om allt möjligt:D och självklart så kollade vi på 1D <3 är så deprimerad mitt liv suger just för att jag inte får träffa dem nu när dem kommer till sverige imon D:nu tycker ni säkert att jag är super töntigt men i don't care <3

Men jah och mina 1D kompisar förstår iaf varandra <3

Idag så vaknade vi vid kvart över tio och tänkte gå på gudtjänsten som var kl 11 men slöa som vi så orkade vi inte ;) sen så fyller min mamma 41 idag så ett stort grattis till henne :D sen har jag spelat match och är riktigt trött efter den här veckan med en dag utan träning men ja är ju biff så..... Skiii baaa;)
Hadet//Linnssyy <3

Bilder: one D jag och en del av mitt rum som blev uppsatt nu i helgen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0