Ska vi göra något äckligt baby?

Tja breee.....:) Har precis kommit hem från Kungsbacka där jag spelat match:) det gick inte så bra vi förlorade med 7-5 :((
Jag är skiit trött slocknar när som helst känns det som :P som ni redan vet (om ni läst inlägget igår) så spelade vi powerplay vi kom till semi samma som förra året men det tycker jag är ganska bra ändå eftersom det bara var jag som spelade i vårt lag:) efter det så åkte vi hem till Julia där vi badade bubbelpool skööönt!! Sedan sov vi där vi somnade vi 3 halv 4 kanske;) sen då idag så kom jag hem vid halv 2 och hade samling halv 3:D
Nu ska jag äta och sen ska jag dra till Ellen :D tror Idus kommer dit med ;)
Hadet //Linnssyy<3

Bilder: jag fixade min lugg lite åt sidan kanske inte syns så mycket men jag tyckte det blev lite coooooolt;)
Nummer 40
Skulle pupliceras igår men kom nu ist;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0