Powerplay!!!!

Heejjj förlåt för att jag inte bloggade igår men hade ingen tid sorry men är ju tbx nu hihi ;)
Dagen började med en härlig sovmorgon som bara varade i tjugo minuter men det är ju alltid något :D det började men en jättelång iup i 1h och 20 minuter trååååk!! Sen var det slöjd i 1h 20 minuter :) sen var det hamburgare till lunch så jävla gott jämfört med soppa iaf :P
Sen var det bara två lektioner kvar chill!

När jag kom hem så städade jag mitt rum duktig som jag är och packade till ikv då det är POWERPLAY !!!!!!!!! Tagga!!!!

Nu sitter jag och kollar på teve ska jag dra mig till julle där vi ska "sova" i natt :D
Yay hejj oss i powerplay<3
//Linnssyy <3

Bilder: vi i power play förra året ;)
Nummer 41



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0