Looov igeenn !!!! Taggar österrike :D

Heejj asså förlåt för att jag inte bloggat sen i tisdags verkligen ledsen :( har glömt bort :( och jag kommer inte kunna blogga på hela nästa vecka heller eftersom vi ska till österrike och det kostar ju jävligt mycket om man ska gå in på internet där men det kke finns gratis wifi eller ngt HOPPAS :D
Ajja idag så har det inte hänt ngt speciellt i skolan men fredagar är ganska chill så det gick fort att ta sig igenom :) direkt efter skolan så hade jag och Ida följe med Ebba hem ner till stan för jag och Ida hade bestämt att vi skulle ta ett hål i örat typ den där bråskbiten som man trycker på om man vill hålla för öronen ahh ni får se;)
Jag skulle då börja och var inte ett dugg nervös innan men när jag satte mig i stolen så blev jag liite nervös men jag tål inte att se när någon gör det på mig så som tur var va det ingen spegel man såg i :) men det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra trodde det skulle göra myyyycket ondare så det gick rätt så bra :D
Sen så hade jag hittat ett par fina jeans på veromoda och gick dit och provade dem så eftersom mamma betalar så fick jag dem och ett par svarta byxor ;D
Nu sitter jag och ska packa tills imon då det blir ÖSTERRIKEEEEE !!!!! Tagggar som f*n :DDD

Ett stooooort grattis till bästaste IDAAA som fyller hela 15 år idag grattis min prinsessa (hehe skojja)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0