I like it like tha hey windows down chillin with my tv on !

Aah precis som rubriken lyder sitter och chillar framför teven med mamma vid sidan av mig ;)
Hade tänkt att kag skulle gå och lägga mig och kolla lite på bigbrother innan jag somnar men får se hur det blir med det :D

Vi hade ju konfa idag och där gjorde vi inget speciellt vi gjorde ett drama och sen gick vi igenom lite andra saker om Jesus. Efter det hade jag övertalat Alice att följa med till gymmet även Linnea valde att följa med :)
Så jag och Alice har tränat riktigt bra idag på gympan hade vi spinning riktigt jobbigt men även väldigt kul :D sen så cyklade vi ju dit och tillbaka sen cyklade vi dit igen och gymmade och sen cyklade vi hem igen ;) slå den ni !!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0