I can't believe it ?!?!?!?!?!?!?!?? :((

Aah sitter deprimerad och gråtandes alldeles ensam på mitt rum och sörjerD:
Som de flesta nog redan vet som läst mina tidigare inlägg så var jag ju med i ett antal tävlingar i hopp om att få träffa mina dröm pojkar, men jag som ALDRIG har turen med mig och då menar jag aldrig vann ju ingenting såklart :( och jag är såååååå ledsen :( och jag kan inte tro det ändå de har varit här i sverige i stockholm idag och jag har inte sett en endaste glimt utav dem :(((((( såååå det har inte gått jätte bra i skolan om man säger så. Seriöst vet inte vad jag ska göra kommer typ gå in i väggen när som helst.........inte bra:(

Eftermiddagen har bestått av lyssnande på 1D såklart och ett litet "hemligt" projekt som jag håller på med ;)
Ska nu gå och lägga mig så seee yaaa:D

//Linnssy<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0