Hemma igen!;)

Heejj nu sitter jag på mitt rum efter att precis ha tagit en pn :) och det behövdes verkligen kan jag säga. Vi kom iaf hem från Österrike sent igår kväll och idag så gick jag upp kl kvart över 8 för att gå på gudstjänsten som var kl 9.

Veckan har varit jätterolig lite långtråkigt vissa kvällar för det fanns nt så mycket att göra där men annars var det helt okejj ;) vi var då ett gäng ungdomar som var på kvällarna och som åkte i backarna. Jag bodde i samma rum som 4 andra tjejer och det var ett fyra rum så det var jätte trångt och stökigt men det fick gå :) Åkte skidor och snowboard men tycker att snowboard är så mycket roligare så har bestämt mig för att åka det mer.
Vi var i Wagrain och där har min familj varit en gång tidigare kom nt ihåg jätte mycket men kände igen mig när vi väl var där;)

Idag så har jag bara tagit det lungt och chillat och försöker ta mig samman inför skolatarten imon :((
Meeennn jag är väldigt glad för när jag kom hem igår så låg min 1D bok DARE TO DREAM på köksbordet :D riktigt glad:DDD
//Linnssyy <3
Bilderna idag blev lite ego pixx ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0