Happy valentines day <33

Heeejj igen sitter nu och håller på att lära mig låten River flows in you på piano och det går inte så jätte bra hehe;) annars kom jag för en timme sen hem från skolan och ska snart dra på konfa:)

Vi har faktiskt inte så mycket prov och sånt denna veckan så det är rätt chiilll :P
Sen idag så var jag hos skolsyster för att alla i 8an ska göra någon undersökning där man kollar alla möjliga saker och då..... Visade det sig att jag var tvungen att gå till en optiker :(( fmlll vill inte ha glasögon okej tror inte att jag kommer få det men man kan ju aldrig veta:P
Jaa har inte så mycket mer att säga :)
Ska bara säga ett grattis till mia och amanda som fyller år idag grattis :D
I'II see yaaa//Linnssyy <3

Bilder: jaaag och min valentin ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0