Forever young i wanna be forever young do you really wanna live forever?

Ja jag skull jätte gärna vara ung för evigt eller iaf stanna vid 18 års ålder då man är myndig ;)
På musiken så ska vi välja en låt vi ska spela upp med gitarr för våran musiklärare och sjunga till och jag funderar på att ta just forever young hmm det blir lite klurigt ;)

Dagen har sett ut som vanligt och jag har inte gjort ngt roligt efter skolan heller bara pluggat;). Vilket himla fantastiskt liv man har först går man till skolan från 08.00 - 14.30 mån-fre se. När man kommer hem då från skolan blir det ännu mer skola jo plugg jo men visst jag sitter med glädjetårar hur bra mitt liv är ... Ooohh jag bara hatar skolan helt seriöst finns ingenting positivt med den :( men mitt liv består ju utav den så jag får väl står ut några år till;)
Nu ska jag iaf gå och lägga mig:D vi hörds imorgon löööv yaa //linnssyy<3

Bilder: jag och nummer 38



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0