Ass back home !

Tjabba allihopa nu är jag tillbaka i vanliga rutinern igen;) känns väl sådär men vi har temavecka i skolan så denna veckan blir riktigt chill :D
Idag efter skolan så kollade jag igen på bigbrother som jag missat under veckan. Och helt ärligt det finns nog ingen mer pantade en Hanna W hon är ju så blåst så det finns inte hahaha det är bara kul att kolla på henne hon gör ju bort sig ;) och Tenny hur jävla ful får man inte va herre gud har nog aldrig sett någon mer töntigare och så tar han av sig och visar sig naken det första han gör.....

Sen så har jag hunnit vara hos optikern oxå och det visade sig då att jag ska få glasögon kuuuul?!?!?!?!!? Nejjj !!!!
Jag såg 20% på vänster och 60% på höger så det kke inte varit så konstigt att jag haft ont i huvudet de senaste veckorna hehe;)
Sen hann jag och mamma gå lite på stan och där hittade jag en tröja och en jeans skjorta ;)

Nu ska jag nog fortsätta med mitt lilla projekt som jag håller på med :)
Hadetgött //Linnssyy <3

Vilka glasögon tycker ni ? :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0