Tell me a lie

Märker att statistiken bara går nerför när jag inte bloggar. Men jag hinner inte blogga i skolan för vi har typ 5 minuters raster men sen när vi får våra mac så tror jag nog att det kommer komma lite inlägg här och där ;)
När jag just hade bestämt mig vilken väska jag skulle köpa (av de som jag la upp för några dar sedan) så började jag tveka mellan två stycken så mamma måste hjälpa migg gaaaahh..........
 
Sitter just och lyssnar på musik och ska göra eng-glosorna tills på fredag :S Vädret är verkligen jättekonstigt att gå från sommar till kallt och regnigt väder till att komma tillbaka till 25 grader :OOO
Har inga bilder på lager så ni en random från fotoarkivet ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0