Gårdagen

Som sagt igår fyllde ju Clara år. Så vi var ett gäng ute i Falkenberg och spelade paintball. Jag var ganska nervös inför det för alla säger att det gör jätteont att bli träffad. Men det var skitskoj. Det ska absolut göras fler gånger. Faktiskt så blev jag inte ''träffad''. Jag fick ett skott på vaden men det var ingen riktig träff så det kändes knappt.  Sen fick jag färg stänk i munnen och det smakade bläää usch!
 
Sen på kvällen var vi hos Clara och åt en massor och hade jättemysigt. Så här kommer några bilder jag tog med kameran som också fick följa med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Nu är tävlingen i samarbete med caseapp avslutad. Titta in på länken nedan och se om just du vann!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/18/8471763-caseapp-tavlingen-avslutad/#kommentarer

Tack för du deltog!

2012-08-18 @ 15:34:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0