Ellen här!

Hejsan Ellen, Linn's polare här! Linn befinner sig just nu i Väröbacka i en liten stuga med några vänner och bad mig därför att blogga åt henne :) Jag vet inte riktigt vad det gör där mer än att de badat och ätit jordgubbar, säkert har de det jätte mysigt. Det är ju trors allt sista dagen på sommarlovet som gått aldeles för fort.. Vad mer? Jo, igår kväll var Linn här och vi beställde flygbiljetter och hotell till våran Londonresa som ni säkert hört talas om!? För varje dag som går kommer vi ett steg närmre våran dröm! :D I morgon ska Linn spela match vad jag vet, om det var fotboll eller Innebandy har jag ingen koll på xD  Hade gött igelkött! ;D
 
En finfin bild på Linn som knäppes för någon vecka sedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0