Dag 18

Vad har jag gjort idag
 
 
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Mamma väckte mig vid halv 10. Då åt jag frukost och så kollade lite på teve. Sen så skulle mamma baka bullar så då ville jag göra chokladbollar. Vi hade inget pärlsocker så jag var tvungen att åka ner till affären och köpa det. Sen bakade jag och kan säga att dem blev super duper goda :D
Efter det åkte jag och mamma ner till inteersport för att titta på ett par nya fotbollsskor eftersom det är hål i mina gamla och ett par nya hittade vi:D Sen åkte jag hem till Ellen i ösregnet och träffade henne och Rajko. Vi gjorde väl egentligen inte så mycket mest pratade och skrattade och åt bullar :D Sen så spelade jag fotbollsmatch med damlagetdet gick dock inte så bra vi förlorade med 1-3 men alla gjorde en jättebra match ;) Sen har jag ätit hamburgare och nu ligger jag här och kollar på en kompis twicam ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0