Dag 17

Roligaste som har hänt denna veckan
 
Ja veckan har ju precis börjat och jag har egentligen bara än dag att välja på men det var nog igår då när jag kollade på teve med mamma och pappa då på handbollen så frågade pappa vart lagergren var någonstans alltså en spelare och då sa jag att han hade halsfluss för att jag låsades som att jag visste sådär coolt men så började mamma skratta och då kunde inte jag hålla mig så då satt vi där och skrattade hahhaahah. Så. Inte alls kul men då var det de. Nu när ni läser det så komme rni undra vad jag har för humor för det är inte allt roligt när man läser det men ah det har alltså inte hänt mig någonting roligare denna veckan xD
                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0