Chokald muffins med grädde och lakrits!

Hejsan! Idag har vi haft besök från civiliförsvars grejsimojs!!! Vi satt och lyssnade på en gubbe i två och en halv timma:OO Det var det tråkigaste jag någonsin gjort typ döööö .......... så vi fick sluta 40 minuter senare :(( Men det får vi för hoppningsvis komp för någon annan dag :) När jag kom hem bakade jag chokladmuffins och dem blev inte alls goda :P Smakade skiit äckligt!!!!!!!! HAHAHAH jag suger på att baka eller så va det receptet som var allmänt äckligt ;)
 
När jag ätit ska jag till Ellen och sen så ska vi till Ida en stund och kolla film eller något ;))) Får se vad vi hittar på hos ida :D Ha en bra fredag allihopa!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0