Jobbig dag :)

Hejsan!

Idag var jag skiiiit trött när jag gick upp ur sängen vid 7. För igår var vi och spelade SM i Lund med innebandyn och kom inte hem förren vid halv ett. Det var skiit läskigt att åka hem i Berit men det gick bra :) Fast det gick inte lika bra i matcherna. Om vi skulle vunnit sista matchen skulle vi gått vidare, men den förlorade vi med 5-3 :( Aja det var iaf as skojj :) 

Idag då så har ja, Amanda och Ida varit nere på stan och kollat på en liten present till Ebba som fyller 14 på torsdag :D Grattis i förskott.  Jag kan inte säga här va det va vi hittade om Ebba skulle få för sig att sätta sig vid datorn och gå in på min blogg;) Så det blir en lite överraskning:)

Jag skulle tränat innebadny nu men jag orkade inte min kropp är sliten sen helgen 5 matcher på två dagar ;) (spelade två matcher i lördags oxå) aja då blir det la en vanlig skoldag imon då som vanligt ..... Boooooring://

Bye/ Linnsy <3Ett glatt gäng turister i Lund som laddar inför sista matchen! :)

                       Ett glatt gäng turister i Lund som laddar inför sista matchen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0