Pallllla skolan eller ??

Hej hej!!

Jag orkar verkligen inte med skolan längre :( vill bara ha looooov!!! varför har vi så kort jullov för ? ??

De är iaf riktigt mysigt att julen kommer närmare och närmare :D med pepparkakor och lussekatter m.m..
MEd tanke på julen har jag inte köpt en enda julklapp än det är viserligen ganska långt kvar men ändå :S 

Idag har varit en helt vanlig dag på gympan så bowlade vi :DD det var awesome ! men jag får typ seriöst ryck när det går så dåligt ;) om man missar alla båda gångerna så blir man lite småirriterad iaf jag , jag kan bli irriterad väldigt väldigt lätt :PP då säger ALLA  i ens lag Bra Linn !!! asså då blir man ju ännu mer irriterad hahahah !!

Menmen .. nu sitter jag och pluggar so som vi har tills på fredag och sen är time för konfa.. ärligt talat är det inte roligt just nu ;))

// Linnsyy <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0