myyys! :D

nu sitter jag här i min mysiga soffa med mina mysiga vänner Ellen och Idus! :D vi tjockar oss med lite popcorn, julmust m.m :) Ellen följde med mig direkt hem efter skolan då mamma var så snäll att hon hade köpt en hamburgare på Burger king eftersom det hade invigning idag ;) Eftersom Ellen är helt galen i bakning så bestämde vi oss för att baka makroner !:) hehehe det blev verkligen inte alls bra vi failade totalt ;) hahaha men den var liite good ändå ;)) men men skolan var ganska chill oxå ... på träslöjden hade vi en stört skön vikarie som pratade as mycket om ignenting han var as cool ;) ajja ska fortsätta mysa med mina mysiga kompisar nu :D ha en bra fredagkväll ! ;)


// Linnsssy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0