Klar med önskelistan:)

Tjoo tjoo !

Äntligne har jag bestämt mig vad jag ska önska mig i julklapp :) jag och mammmiii var på stan innan i det tråkiga värdet hatar reeeeegggnnn :(( Men men ... jag hittade lite saker jag kunde önska mig och sen ett par skiit snygga byxor och ne jätte fin blus jag tänkte ha på julavslutningen :D här kommer iaf min önskelista :

Pengar ( till en ipad och massa andra saker )
Rosa poc skidhjälm
En sminklåda på The Body Shop
Ett till hål i örat
Toulbag
Rosa Exeltränings tröja
Perfym
Presentkort på gina

Nu sitter jag och kollar på mitt favvo program nämligen TOP MODEL :DD det är såååå bra jag har typ sett alla säsonger snart :P
Ikv kommer mina favoriter hit :D 


// Linnsy <3





hahah hade ingen annan bild :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0