Jaaaaa!!!!

Tjoo bree!

Så jävla gött ! Har nästan precis kommit hem från en fantastiskt rolig match mot derbylaget capricon. Vi vann 4-3. sjuuuukt bra spelat och är riktigt nöjd med min insats.

Tidigare på dagen då : I morse blåste det as mycket så jag fick skjuts till skolan :P Snäll som min mamma är <3 Vi hade bl.a. hemkunskap och lagade den spanska maträtten paella. Jag var med Ida och våran blev ärligt talat inte så jätte god men men det funkar ju att äta iaf. Efter skolan så var min vackra pappa hemma från en 3 veckors jobb i kina. HAn hade köpt en jätte gullig mössa till mig ;))

Senare åkte jag till IDa där amanda och ebba kom också, vi kollade på paranormal activity 2. Säger bara ushhh fyy vad den var läskig.  Men men tuff som man är så klarar man allt (skii:)
Har varit en jätte bra start på helgen iaf :))


// Linsy <3



Jag var tvungen !!!! <333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0