Hemma igen!!

Heej allihopa! Nu är jag hemma från den efterlängtade stovretacupen. Det gick faktiskt ganska bra , vi kom till kvartsfinal i A- slutspel:) vi spelade totalt fyra matcher men jag spelade bara två för att alla skulle få spela så blev vi typ indelade i två lag fast att vi fortfarande var ett lag typ hahha fattar knappt själv men men ...

Det var superkul men den borde vara några nätter längre tycker jag den var ju bara två ;)

Jag blev så glad när jag kom hem för att den underbara one direction kalendern 2012 låg i brevlådan :D
Nu sitter jag och kollar på tv och kommer antagligen somna snart eftersom det bara blev 2 timmars sömn imorse hahahha;)

///liiinnssyy<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0