Chilling day!!!

Hoollan!;)

Har inte bloggat sen i tisdags men det gör inget va?
Kuul va? Julkarlenden har äntligen börjat :P haaha det tycker jag iallafall, hoppas att ni oxå tycker det ? Den värkar ju ganska bra ändå eller ?? :P men men idag har jag bar varit i skolan som vanligt och jag bestämde mig att jag skulle vara meed Ebba och Ida och sjunga "All I Want For Christmas" på lucia firandet och det ska ni veta det låte as as as bra ! Ebba och Ida ni sjunger så sjukt bra ska ni vet loove yoo <3

Nu på eftermiddagen elr eftermat som man oxå kan säga hahah aja iaf har jag bara chillat som bara den ! :D man får ju passa på när man kan . Nu sitter jag och kollar på MTV och väntar på att kl ska bli halv 9 då jag ska bege mig ner till SWC och lira lite innenbandy hade jag tänkt ;) <3 så see yaa !
// Liinsy :)



Bjuder på en riktig chilling bild med min älskade OnePiece <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0