FREEDAG!

Sitter och kllar på videoklipp från lillabloggen, och visste ni att det ska komma en humor serie som heter Williams lista på svtplay/humor kommer bli awezome :D Skolan va inget speciellt förutom att vi hade redovisning på svenska och det gick verkligen inte bra för mig inte alls usschh!!!! 
 
Nu ska jag sätta mig framför teven och äta något gått jag hittar i kylen. Sen ska jag baka och sen  göra allt på min ''att göra lista''. Imon är det fotbollsmatch och på söndag sm i innebandyn TAGGGA!!! Ska verkligen blir bättre på att ta bilder med kameran så det blir lite roligare bilder ;) 
 
OCH GLÖM INTE SKRIVA NÅGOT PÅ FRÅGESTUNDEN ! FRÅGA VAD SOM HELST:D OCH DEN AVSLUTAS NÅGON DAG NÄSTA VECKA! :D SÅ PASSA PÅ ATT FRÅGA NÅGOT NI VILL VETA OM MIG ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0