Shopping

Hejsan! Ledsen att ni inte fick se de saker jag köpt igår men internet funkade inte så jag lägger upp nu istället. Är jättenöjd med allt jag köpt/fått. Fast jag har alltid lika svårt att köpa dyra saker för jag tycker så synd om mamma som får lägga alla sina pengar på saker till mig och min bror och köper knappt någonting själv. Så på det sättet längtar jag tills jag får ta hand om min egen ekonomi och mamma slipper köpa saker till mig ;) 
 
Tights från Vero Moda
 
Stövlar från Scorett 
 
Vantar från Monki
 
En lite längre tröja från Vero Moda
 


Ett linne från JC
 
En spets tröja från Only

Ett par svarta örhängen och ett genomskinligt*** nagellack från Vero Moda


En bok som heter Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag köpt från Akademibokhandeln
 
 

 


Kommentarer
Clara

Allt var jättesnyggt! :)

Svar: Tack! :D
Linn Yngvesson

2012-11-03 @ 20:05:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0