Kungsmässan

Heejj idag har varit en bra dag :) fast är lite deppad över en sak men det är inget speciellt;)
Jag och ellen har varit på kungsmässan idag min familj skulle dit men storebrodens kompis skulle oxå med så vi fick inte plats i bilen:p så vi åkte tåg ist mysigare med en liten egenstund hehhehe lät nt så bra men ni fattar .....

Det var typ ngn kock skola eller ngt som var där och lagade mat så vi stod och kollade lite på det eller asså det var en tävling;) jag brukar träffa många som jag känner men träffade ingen mer förutom mim familj då hmm ;!

Jag kom inte hem med så mkt svart bandeu skulle köpt ett par vita jätte korta tights men dem fanns inte i s så får köpa dem här i varberg ist ;)
Hopppas ni har haft en lika bra lördag som jag har puuss // linn<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0