Dag 4

♥♥Hur jag upptäckte One Direction.

Hmm en svår fråga men jag tror att jag hörde WMYB någon gång förra hösten och tyckte den var ganska bra men la inte märke till den mer än någon annan ny låt. Sen så va det mina kompisar Ellen och Ida som började lyssna på dem och ville att jag skulle lyssna på dem oxå så det gjorde jag, satte mig en eftermiddag och letade klipp på youtube och lyssnade på deras låtar och då blev jag kär vid första ögonkastet. Helt magisk känsla som är omöjlig att beskriva. Sen dess har jag varit som besatt av dem. Det har inte gått en dag utan att jag lyssnat,kollat klipp,tänkt eller pratat om dem. I'm in love ♥♥ Dem är så himla underbara finns inga andra på denna jord som är så underbara som dessa fem killar är <3333







   


OMG Ni kan verkligen inte förstå hur mycket jag älskar dessa killarna <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0