Wake me up when school ends!!

Hejsan! Förlåt för min himla dåliga uppdatering...... Men jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna har inte haft tid. Sen så har jag varit ute i Väröbacka nu måndag till tisadag. Där har jag inte haft tillgång till någon dator + att blogg.se appen inte fungerar blir så arg !!!!
 
Dagarna då jag inte bloggat så i söndags spelade jag tre matcher med innebandyn riktigt kul att börja spela så himla kul är det :D tyvärr förlorade vi allihopa men ändå det var kul att komma igång och spela lite matcher.
Sen så igår åkte jag, Ebba och Amanda ut till Väröbacka där vi skulle sova i en liten stuga som låg på hennes farmor och farfars trädgård.
När vi kommit fram så fikade vi lite sen cyklade vi ner till videbergshamn och badade. Förvånandsvärt så var det faktiskt rätt så varmt i vattnet. Sen efter det tog vi en liten cykeltur till bua det var trevligt :P
 
Sen idag så åkte vi ut med Ebbas båt och la oss en bit ut på vattnet och så badade vi det var as skönt vi låg i i ca en timme eller så himla skönt ;) Man blir riktigt sugen på att köpa båt vi det läget.  Nu har jag spelat fotboll det gick inte jättebra men okej ändå :D
 
Jag är ledsen att inlägget blev så långt ingen kommer orka läsa men så blir det. Nu är jag iallafall tillbaka förutom att skolan börjar imon :(((( så vi får se hur mycket jag hinner med att blogga ;)
 
Bilder från min tripp i väröbacka kommer senare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0