Shame on me!

Hejsan! Jag är ledsen att jag inte hört av mig under dagen men har verkligen inte gjort någonting skulle åka ner till stan men det blev inte så xD Ellen har kommit hem nu så det är awesome har längtat jätte mycket efter henne ♥
Ska träffa henne och Rajk-Rajk imon och DÅ ska vi göra en sak som jag inte kommer att säga för det är hemligt mhihih nää inte hemligt men glöm det. Så hur har ni haft det idag skönt att det var sol iaf även om jag själv inte varit ute något så var det kul för er andra som var ute;)
 
Nu på kvällen ahr jag tränat innebandy och det var jätte jobbigt för det finns ingen luft i den där j**la hallen. Man svettas som en gris + att man ska dela den lilla luften som finns där inne hem hundrals andra settiga personer.
Så jag hoppas att ni kanske har haft en lite mer luftigare kväll än vad jag har haft haha. Höres imon och då lovar jag er att det blir bättre uppdateringar :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0