NIAN :D

Nu går jag i nian :D känns inte så stor skillnad från förra året men lite. Man är störst på skolan och det känns väldigt bra (Y) Vårat schema är verkligen inte det bästa men det är bara att stå ut!! Tyvärr.....
Eftersom det var första dan idag så fick vi sluta vid ett så det var chill;) Rajko och Amanda följde med mig hem från skolan och vi bestämde oss för att baka en liten kaka så de blev kladdkaka yummi :D Vi åt upp en hel själva :P
 
Nu på kvällen så har jag tränat fotboll det var en rättså lungt träning eftersom vi hade match igår och har match på fredag och lördag med så. Nu sitter jag och kollar på Jersey Shore och ska snart gå och lägga mig så att jag orkar upp imon :D Här kommer lite bilder från eftermiddagen :D
 
Regnet fick vi ju iallafall se en del utav idag :(
 
 
 
 
Vi försökte göra sånna där coola läppar md strössel på men resultaten blev inte jättebra :(
 
Mina
Amandas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0