Iron man

Hejsan! Sitter just nu sitter jag framför teven och kollar på Iron man heelt ensam :( Nej men resten av familjen är bortbjudna och jag har spelat match så kunde inte följa med. Matchen gick jättebra vi vann med 3-1 tror jag det var om inte 4-1 :D
 
Skolan var väldigt chill idag även fast vi satt igång riktigt med alla lektioner så var det inte jobbigt. Vi fick sluta 20 minuter tidigare och det är ju alltid positivt :D Jag tycker faktiskt att det varit roligare att börja skolan igen än vad jag trodde ;) Nästa vecka är fullspikad träningar varje dag ooh min herre hur kommer jag att orka?? :O + att vi har match lördag söndag och så ska jag hinna med att va med kompisarna :S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0