GRATTISSS!!!

Idag är det så att min bästa vän Ellen fyller 15 idag :D Ett jäätttteee stoort grattis till henne ♥ Vad skulle jag göra utan dig? Du är nog den finaste och snällaste personen jag känner kan verkligen va mig själv när jag är med dig. Du får mig alltid att skratta och alltid att må bra igen om jag mått dåligt, mitt liv skulle alltså suga utan dig ♥
 
Jag vet att du sagt att du inte längtat tills denna dan men hoppas att du överlevt och att du njuter av din första dag som 15 åring (Y) Du vet inte hur glad jag är att du är en del av mitt liv och när vi träffades och började umgås så kändes det som att vi klickade direkt :D ♥ Jag önskar dig all lycka till som 15 åring och kan utnyttja att du är byxmyndig oxå glöm inte det! xD
Jag vill bara säga en sak du redan vet, att jag älskar dig och samma som du sa till mig Harry klarar sig inte utan sin Lou ♥♥♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0