Don't hate it's a hard word

Hejsan! Hahah känner att jag börjar alla mina inlägg med hejsan nu för tiden :P Nej men hej iallafall. Sitter nu i min säng med datorn i knät och hade tänkt att jag skulle kolla på ytterliggare några avsnitt av pll. Det går bara inte att sluta kolla på det är så himmmmlaa bra!!!
 
Fick ställa klockan på 10.00 idag för att jag skulle klippa mig vid halv tolv. Jag klippte bara topparna som vanligt för att jag vill att mitt hår ska bli så långt som jag vill ha det och att luggen ska växa ikapp det andra håret. Så det ser nästan likadant ut som innan så ni får tyvärr ingen bild ;) Men ni får några rändom bilder från arkivet :D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0