Dag 16

Vad har jag gjort på sommarlovet
 
Jag har hunnit med ganska mycket på sommarlovet ändå, även om det inte känns så. Kommer inte ihåg exakt allt men ska försöka få ner allt. Allt kommer inte att komma i ordning så att ni vet :)
 
• Varit i Stockholm med Bästa
 
• Gått i seglarskola med mina underbara kompisar
• Varit i Halmstad, Sannarpsbadet
 
 
• Shoppat en hel del
 
Bikini topp- Intersport
Väska- Åhlens
Amerika shal- Gina
Ring och Nagellack- Gina
Vit tröja- Någon outlet butik i Stockholm
One Direction posters- Håstenshallen
Gul tröja- Gina
Skor- Sport butik i Strömstad
 
One Direction tidning- Håstenshallen
Klänning- HM
Jacka- Monki
Klocka- Urmakaren
 
 Kavaj- Gins
Shorts- Wonder
Shorts- Wonder
Stickad tröja- Gina
 
BH- Lindex
Linne,byxor och halsband- Vero Moda
Mobilfodra- Åhlens
Jacka- Monki
 
• Varit i Stockholm en gång till med familjen
 
 
 
• Kollat på pretty little liars
 
 
• Varit med mina kompisar
 
 
 
 
Självklart har jag fler vänner men inga fler kort på dem :( Det får det bli ändring på ♥
 
• Varit i Bohuslän med Mamma och Pappa
 
 
 
Det var nog det jag har gjort som jag kommer ihåg ;)  Hoppas att ni har haft ett lika bra lov som jag har ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0