Dag 13

En dröm jag haft om One Direction ♥
 
Okej jag haft en del drömmar om One Direction ja och ganska svårt att välja ut en men denna kommer jag ihåg som klarast xD
Det kommer kanske låta lite töntigt men men ;)
 
Jag hade hört att killarna skulle komma hit till Sverige och ville mer än allt annat träffa dem. Det visade sig att de skulle komma hit till Varberg av någo konstig anledning. Så jag ringde Ellen direkt och berättade vad jag hade hört. I fall detta ryktet va sant skulle de komma till ett kontor någonstans kommer inte ihåg exakt vart. Så jag och Ellen gick dit i hopp om att de skulle komma. Faktsikt va vi inte ensamma det var 10 andra förväntansfulla fans där också. Det var massa vakter och allt så vi tänkte att det måste vara sant, och det var det. Bara tio minuter efter att vi kommit hörde vi en väl igenkänd brittisk accent och in kom Louis i följd av Zayn Liam Harry och Niall. Det var inte riktigt någon som skrek och blev helt galna utan vi var hyfsat lunga xD Så de bestämde sig för att ta kort och sånt med alla fans. Efter att de gjort det och alla var tvunga att gå så kom jag och Ellen på att vi kund gå in igen och säga att vi glömt något så det gjorde vi då killarna stod kvar i rummet. De började prata med oss och helt plötsligt frågade de om vi ville vara med och spela fotboll och vi kunde inget annat än att tacka ja. Så det var jag,Louis,Zayn mot de andra. Sen så skulle vi krama varandra hejdå och då la Louis ner något i min ficka och då var det hans telefon nummer xD Sen vaknade jag :;(
 
Haha det låter lite töntigt men det är så drömmen va;)
 
 
 
 
                                
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0