Vridit på dygnet :)

Heej nu är jag tillbaka igen inte för att jag har skrivit att jag inte kommer blogga men jag har känt att jag inte har haft tid eller intresse ;) men hej igen iaf alla som läser detta inlägget troligtvis inte så många men till er som läser det iaf ;)

Nu är det ju looovv aasssa mega skönt :D och jag har vridit på dygnet rejält jag har typ gått och lagt mig vid 2 för att jag nt har varit trött.

På mitt liv då så har jag hittills bara biffat till mig lite och igår var jag mammasen och pappasen en sväng i göteborg på först på ikea och sen på stadium. Hittade en hylla till mitt rum på ikea och en snowboard på stadium :D
Hahaha jag vet att det inte är säsong för det nu men vi har letat länge och sagt att vi tar inte det nu men det var 25% rea så ;)
Hoppas att ni har haft det bra //Linnssy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0