Tbx:)

Hehe det blev inte så många veckor men en iaf;)

Imorse var jag tvungen att gå upp vid 8 för att det var kyrka kl 9 aldrig kul att gå upp till det men såärdet ;) sen var det bara och tagga fotbolllsmatch som skulle spelas på lindvallen i tofta;) matchen gick SUPER! Vi vann med 7-1 eller ngt sådant tappade tillochmed bort räkningen hehe ;)

Såå nu sitter jag här hemma själv och har försökt plugga i någon timme men det har inte gått ngt vidare :(( och vi har matteprov i veckan men vi vet inte vilken dag dåligtkr jag !!

Kommer fortsätta att blogga tror jag men inte regelbundet utan dem dagarna jag känner för det eller har ngt extra kul att berätta ;)

Bilderna är på mina nya skor till konfan och skolavslutningen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0