Pluggggggg igen!

Tjabba alla där ute som läser min blogg förmodligen inte så många men men hej på er som läser den iaf :P

Idag har varit en ganska så chill dag i skolan :) vi hade bara 4 lektionen :)) första lektionen var bild där vi målar kändis porträtt. Jag målar av Jessie J :) får jag säga det själv såå blev den ganska bra ändå för att vara mig så tycker jag det :) sen hade vi spanska där vi skulle redovisa ett arbete i grupp. Och gissa vad ? jag fick ett A :DDD as glad :DD

Sen efter lunch var det lucia träning. Trodde från början att det skulle bli ganska bra , fast naii......
Det kommer vara Furubergsskolans värsta och dåligaste luciatåg ever ever !!!!!!!! Fast våran lucia är jag stolt över :D hon kommer att äga hela luciatåget ! (inget illa menat mot er andra )


Ajja efter skolan så var det ju plugg dårå :(( som vanligt, har engelska prov på onsdag och måste verkligen plugga till det så nu ska jag plugga men jag kommer antagligen tillbaka imon ;))

// Liiinssyy <3

<jag vet jag vet är jätte jätte tråkig som inte lägger ut några bilder men jag lovar det ska aldrig mer hända okej ?? :D bra !! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0