looooooooov!!!!

tjabba allihopa äntligen är det loooov!!!!! dagen : den började med att jag vaknade hahah :) nej men det blev lite stressigt där på morgonen men jag hann :D vi skulle samlas tio i nio utanför sparbankshallen. Det var hela skolan F-9 som skulle vara där det söög! att sitta och lyssna på masssa småbarn som sjunger falskt och niorna var ju bra då men det skulle vara roligare om vi gjorde som vanligt, Efter den var slut vid 10 så cyklade vi till skolan där vi senare åt gröt och efter det fick vi våra beryg, sen fick vi gå hem. Jag är faktiskt ganska nöjd med dem eftersom det är mina första betyg så.... Efter det så åkte jag och pappa till stan och handlade dem sista julklapparna. Kl 13.00 kom jag till Idus där jag ,Ida, Clara och Ellen åt tacos och gjorde typ som julklappsleken :P jag fick Claras paket :D sen kollade vi på en film HOP hette den hahha den var ju inte den bästa jag sett men ibland funkar den kanske ;) Senare fick jag ett sms av alice och hon frågade om jag ville ses ikv och det kunde jag :D så jag , ida, clara, ellen, linnea, ebba och alice var då hemma hos mig i mitt lilla rum hahahaha;)) vi hade det jätte mysigt det tycker jag vi får göra om allihopa en annan dag på lovet <3 och nu ligger jag i sängen med one direction i lurarna och ska snart sova :D imon så ska jag åka till skolan hahaha ni undrar ju säkert varför men såhär är det. I tisdags hade vi gympa och då skulle jag ner till stan med Ida och ebba och jag tänkte nej men jag tar väskan imon det är bara jobbigt att gå med den på stan. OCh sen då igår så glömde jag den självklart och idag med så jag måste åka dit imon och typ se om det är ngn där hahahaha.... fett pinsaaaaammmtt :PPP sorry guys men ni får inga bilder hade inga på lager :(((( // Liinsssyy <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0