Dagen innan fredag !:)

Idag var det faktiskt en ganska så Chile dag ;) förutom att våran no lärare sa att vi skulle ha ett "läxförhör" som vi inte ens fick plugga på och nejdå det är inte så stort det tar bara 20 minuter och då tänker man ju att det inte är så svårt men det visade sig ju att det var som ett jäkla prov jöö:( gick ju as dåligt :/aja...

Efter skolan åkte jag hem till Alice och vi "pluggade" hemkunskap haahaha... Nej men ganska mycket fick vi gjort ändå :) vid klockan 8 åkte jag ner till swc för jag skulle träna halv 9 sen tid jag vet men vill man bli bättre och brinner för sporten så får man bara kämpa på :)

Aja prov imorn dåre får se hur det går .....://

// linnssyyy <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0